Verkkokaupan sopimusehdot Terveystekniikka Valko Oy
Voimassa 1.10.2019 alkaen
Verkkokauppa
Terveystekniikka Valko Oy (Y-tunnus 2615138-4), Varvintie 12, Loviisa, 030 635 8332, info@terveystekniikka.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin, täyttämällä yhteystiedot ja lähettämällä tilaus eteenpäin. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä mahdolliseen käyttöopastukseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen laitteisiin ja niiden ominaisuuksiin ja mahdollisiin käyttörajoituksiin, sekä sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli tilausta ei ole mahdollista suorittaa verkkokaupan kautta voidaan tilaus ottaa puhelimitse vastaan. Kaikki tässä kuvatut sopimusehdot koskevat soveltuvin osin myös puhelimitse tehtyjä tilauksia. Puhelimessa tehdyt tilaukset vaativat erillisen kirjallisen vahvistuksen. Puhelin 030 635 8332.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen verkkokauppatilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Maksaminen ja maksutavat
1. Verkkomaksut ja osamaksu
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com
2. Lasku
HUOM! Laskun maksamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Tee mahdollinen peruutus verkkokaupan sopimusehtojen mukaisesti.
Yrityssopimusasiakkaille tuotteet toimitetaan heti ja lasku maksetaan erikseen sovittujen maksuehtojen mukaisesti, huolimatta laskussa olevasta maksupäivästä. Viivästyskorko korkolain mukaisesti. Toisesta maksumuistutuksesta kulu 25 €.
Toimitustavat ja -kulut
Tilauksen toimituskulut valitun toimitustavan mukaan näkyy toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Nouto on mahdollinen vain erikseen sovitusti. Tavanomaisia verkkokauppatilauksia ei ole mahdollista noutaa.
Toimitusaika ja ehdot
Pyrimme toimittamaan tuotteen 7 arkipäivän sisällä siitä, kun maksu on suoritettu verkkokaupassa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tuotekohtaisista poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan kunkin tuotteen kohdalla erikseen. Toimitamme tuotteita vain Suomeen.
Vuokralaitteiden toimitus- ja sopimusehdot
Vuokralaitteet toimitamme seuraavilla sopimusehdoilla: Vuokrahintaan kuuluu laitteen palautuskulut. Vuokra-aika alkaa siitä, kun paketti on kuljetusyrityksen mukaan asiakkaan noudettavissa.
Laitepalautus tapahtuu viimeistä vuokrauspäivää seuraavana päivänä. Vuokralaite on oltava palautettaessa samassa kunnossa kuin vuokrauksen alkaessa. Laitteen käytössä tulee noudattaa annettuja ohjeita ja erityistä huolellisuutta. Mikäli laite on rikkoutunut oman huolimattomuuden seurauksena, perimme lisäkuluina vuokrahinnan toiseen kertaa. Mikäli laitetta ei palauteta perimme laitteen myyntihinnan kokonaisuudessaan. Mikäli haluat laitevuokrauksen jälkeen ostaa itsellesi kyseisen laitteen, niin annamme uuden laitteen hankinnasta alennuksen.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Laskun maksamatta jättäminen tai paketin noutamatta jättäminen ei ole peruutus. Tehty tilaus tulee aina perua. Peruutusoikeus ei koske vuokralaitteita.
Palautuksesta tai tilauksen peruutuksesta tulee ilmoittaa viipymättä joko soittamalla numeroon 030 635 8332 tai lähettämällä sähköposti osoitteeseen tilaukset@terveystekniikka.fi.
Vastaanotettu tuote tulee lähettää postitse 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuksen saate otsikoidaan Laitepalautus tai peruutus ja kirjataan seuraavat tiedot: oma nimi, puhelin, sähköposti, tilauspäivä ja tilinumero rahapalautusta varten. Mikäli palautettua tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.
Postin asiakaspalautuskoodi palautuspaketeille on 651114. Muista pitää tallessa Postin toimipaikasta saamasi palautuskuitti.
Laskun maksamatta jättäminen
Laskun maksamatta jättäminen ei ole sama kuin tilauksen peruutus. Maksamattomasta laskutilauksesta aiheutuu yritykselle kirjanpito- ja selvityskuluja. Laskutamme maksamattomasta laskulle tehdystä tiluksesta 20 €, mikäli laskulle tehtyä tilausta ei ole peruutettu 14 vuorokauden sisällä tilauksen tekemisestä.
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta ja jota joudumme selvittämään, perimme 30 € selvitysmaksun.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla puhelinnumeroon 030 635 8332. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastanneelle yhtiölle.