Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Verkkokaupan sopimusehdot Terveystekniikka Sinulle Oy

Voimassa 1.9.2015 alkaen (viimeinen päivitys: maksutavat 4.5.2018)

Verkkokauppa

Terveystekniikka Sinulle Oy (Y-tunnus 2710325-3, Rauhalantie 70, Loviisa, 045 609 9000, info@terveystekniikka.fi) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin, täyttämällä yhteystiedot ja lähettämällä tilaus eteenpäin. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Mikäli tilausta ei ole mahdollista suorittaa verkkokaupan kautta voidaan tilaus ottaa puhelimitse vastaan. Kaikki tässä kuvatut sopimusehdot koskevat soveltuvin osin myös puhelimitse tehtyjä tilauksia. Puhelimessa tehdyt tilaukset toimitetaan aina postiennakolla. Puhelin 045 609 9000

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen verkkokauppatilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen ja maksutavat

1. Verkkomaksut ja osamaksu Checkout -palvelussa. Checkout -palvelun maksuehdot >>

2. Laskun valinneet saavat sähköpostiin laskun, jossa on 3 päivää maksuaikaa. Tuotteet postitetaan vasta, kun suoritus näkyy tilillämme. Mikäli laskua ei makseta määräajassa tilaus raukeaa ja se poistetaan tilausjärjestelmästä.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksen toimituskulut valitun toimitustavan mukaan näkyy toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.

Toimitusaika ja ehdot

Pyrimme toimittamaan tuotteen 1-3- arkipäivän sisällä siitä, kun maksu on suoritettu verkkokaupassa tai laskun maksusuoritus näkyy yrityksemme tilillä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tuotekohtaisista poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan kunkin tuotteen kohdalla erikseen. Toimitamme tuotteita vain Suomeen.

Vuokralaitteiden toimitus- ja sopimusehdot

Vuokralaitteet toimitamme seuraavilla sopimusehdoilla: Vuokrahinta sisältää postituskulut molempiin suuntiin. Vuokra-aika alkaa siitä, kun paketti on kuljetusyrityksen mukaan asiakkaan noudettavissa. Laitepalautus tapahtuu viimeistä vuokrauspäivää seuraavana päivänä. Vuokralaite on oltava palautettaessa samassa kunnossa kuin vuokrauksen alkaessa. Laitteen käytössä tulee noudattaa annettuja ohjeita ja erityistä huolellisuutta. Mikäli laite on rikkoutunut oman huolimattomuuden seurauksena, perimme lisäkuluina vuokrahinnan toiseen kertaa. Mikäli laitetta ei palauteta perimme laitteen myyntihinnan kokonaisuudessaan. Vuokralaitteita varten Postin asiakaspalautuskoodi on 642497. Mikäli haluat laitevuokrauksen jälkeen ostaa itsellesi kyseisen laitteen, niin annamme uuden laitteen hankinnasta alennuksen.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruutusoikeus ei kuitenkaan koske vuokralaitteita. Palautuksesta tulee ilmoittaa etukäteen joko soittamalla numeroon 045 6099000 tai lähettämällä sähköposti osoitteeseen info@terveystekniikka.fi.

Tuote tulee lähettää postitse 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuksen saate otsikoidaan Laitepalautus ja kirjataan seuraavat tiedot: oma nimi, puhelin, sähköposti, tilauspäivä ja tilinumero rahapalautusta varten. Postituskustannukset jäävät asiakkaan vastuulle, ellei asiakas ole ollut yhteydessä saadaakseen asiakaspalautukseen tarvittavan koodin. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Palautusosoite:

Terveystekniikka

Rauhalantie 70, 07900 LOVIISA

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta ja jota joudumme selvittämään, perimme 30 € selvitysmaksun maksun.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa
mainittuun osoitteeseen tai soittamalla puhelinnumeroon 045 609 9000. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetuksesta vastanneelle yhtiölle.